Vacatures en stages

Stichting Budgethulp is een financieel zorgverlener die ondersteuning en begeleiding biedt aan sociaal kwetsbare mensen bij voorkeur uit de  regio Nieuwe Waterweg-Noord, Delft en Westland.

Momenteel hebben wij een vacature voor een administratief medewerker

Volg je een opleiding op HBO of universitair niveau of heb je deze net afgerond, en wil je werkervaring opdoen in de sociaal juridische en administratieve richting, dan zijn wij op zoek naar jou! Als administratief medewerker ondersteun je onze medewerkers op onze vestigingen in Delft en/of Maassluis met o.a. het afhandelen van (aanvraag) formulieren, nota's, declaraties, kwijtscheldingen etc.. Wil je meer weten over deze functie, dan kun je contact opnemen met één van onze coördinatoren de heer Frits Lens of mevrouw Esther Hendrik, te bereiken via telefoon 085-04 04 300.
Heb je interesse, mail dan je sollicitatiebrief en CV naar Stichting Budgethulp t.a.v. mevrouw Hetty Olthof: pz@stichtingbudgethulp.nl.
Salariëring afhankelijk van opleiding/ervaring conform het CAO GGZ, schaal 30: min. € 1.709,80 max. € 2.084,72 bij een 36-urige werkweek (dit is excl. vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en 8,33% 13e maand). De functie is voor 16 tot 32 uur per week.

Bent u geïnteresseerd in een baan als Budgetbegeleider bij onze stichting en wilt u dat wij uw sollicitatie zes maanden in portefeuille houden, voor het geval er een functie vrij komt? Lees dan onderstaande functiebeschrijving. Voldoet uw profiel volledig aan alle genoemde eisen. Schrijft u dan naar:

t.a.v. afd. personeelszaken, mevrouw Hetty Olthof
E-mail: pz@stichtingbudgethulp.nl

Budgetbegeleider (m/v)

Wat ga je doen?
In deze veelzijdige functie begeleid en motiveer jij cliënten om  te komen tot een gezonde financiële situatie en financiële zelfredzaamheid van de cliënt. Dit gebeurt op basis van budget- en trajectplannen, die jij opstelt en uitvoert.

Je ondersteunt jouw klant bij het aanvragen van inkomensondersteunende voorzieningen, zoals uitkeringen en vrijstellingen. Daarnaast onderhoud je contacten met onder andere hulpverleningsinstellingen, deurwaarders en woningcorporaties.

Wie zoeken wij?
Je hebt minimaal een relevante afgeronde HBO (bachelor) opleiding van 4 jaar (SJD/SD/SMD/MWD) aangevuld met kennis en ervaring op het gebied van beschermingsbewind en schuldhulpverlening (certificaat NEN 8048).

(Deze opleidingseis  is opgelegd door de rijksoverheid en het BPBI, sollicitaties die niet voldoen aan deze eis, kunnen wij daarom helaas niet in behandeling nemen.)

Wij zoeken een integer iemand met een dienstverlenende instelling, met goede communicatieve vaardigheden.

Je bent bekend met de relevante wetten, regels, voorzieningen en instanties. Daarnaast heb je affiniteit met onze kwetsbare doelgroep.

Verdere functie-eisen:
Je bent vaardig met automatiseringsprogramma’s, je kunt zelfstandig werken en je bent stressbestendig. Verder ben je bereid op de verschillende locaties (Maassluis en Delft) te werken.

Salaris:
Afhankelijk van je opleiding/ervaring, conformCAO GGZ, schaal 40:
min. € 1.958,-, max. € 2.863,- bij een 36-urige werkweek.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Stageplaatsen

Wij hebben op onze locaties Delf en  Maassluis per september ruimte voor een Stagiaire Budgetbegeleider

Voor 32 tot 36 uur per week

Wat ga je doen?

Onder verantwoordelijkheid van een Budgetbegeleider krijg je een aantal cliënten toegewezen. Je begeleidt en motiveert de cliënten om te komen tot een gezonde financiële situatie en financiële zelfredzaamheid van de cliënt. Dit gebeurt op basis van budget- en trajectplannen, die jij opstelt en uitvoert.  Je ondersteunt je cliënt bij het aanvragen van inkomensondersteunende voorzieningen, zoals uitkeringen en vrijstellingen. Daarnaast onderhoud je contacten met onder andere hulpverleningsinstellingen, deurwaarders en woningcorporaties. Vanzelfsprekend voer je een ordelijke administratie en een goed financieel beheer.

Wie zoeken wij?

Je volgt een HBO opleiding SJD (3e of 4e jaar). Je bent integer, hebt een dienstverlenende instelling en goede communicatieve vaardigheden. Je vindt het leuk om binnen de financiële hulpverlening ervaring op te doen en je hebt affiniteit met onze kwetsbare doelgroep.

Informatie en reacties

Wil je meer weten over deze stageplaats, dan kun je contact opnemen met één van de coördinatoren de heer Frits Lens of mevrouw Esther Hendrik. Te bereiken via telefoon 085-04 04 300.

Heb je interesse in deze stageplaats, dan kun je je sollicitatiebrief en CV mailen naar;

t.a.v. mevrouw Hetty Olthof

E-mail: pz@stichtingbudgethulp.nl

Vermeld duidelijk in de onderwerpregel om welke stageplaats gaat.

Daarnaast hebben wij regelmatig ruimte voor een

Administratief Stagiair(e)
Voor 32 tot 36 uur per week

Wat ga je doen?
Als stagiair werk je nauw samen met de administratief medewerkers van de afdeling. Je ondersteunt hen met o.a. het afhandelen van (aanvraag) formulieren, nota's, kwijtscheldingen, declaraties, receptiewerkzaamheden, scannen dossiers.

Wie zoeken wij?
Je volgt een MBO opleiding niveau 2 of 3 op administratief gebied en je zoekt een stageplek voor tien weken. Je vindt het leuk om binnen de zorg ervaring op te doen.

Informatie en reacties
Wil je meer weten over deze stageplaats, dan kun je contact opnemen met één van de coördinatoren de heer Frits Lens of mevrouw Hendrik. Te bereiken via telefoon 085-04 04 300.

t.a.v. mevrouw Hetty Olthof
E-mail: pz@stichtingbudgethulp.nl

Wij zoeken vrijwilligers ..

ij zijn   op zoek naar vrijwilligers die over goede financiële en administratieve en sociale vaardigheden beschikken en van een uitdaging houden.

Een budgethulpmaatje zorgt voor een warme ontvangst en biedt assistentie aan cliënten van Stichting Budgethulp. Je beantwoordt of vertaalt vragen op financieel gebied. Ook kan het voorkomen dat een Budgethulpmaatje mee gaat naar een instantie ter ondersteuning.
Spreekt dit je aan? Download dan de vacaturetekst (PDF)

ecabologo vierkant

Erkend leerbedrijf

Stichting Budgethulp is een erkend leerbedrijf voor MBO 4 Medewerker Sociale Zekerheid.

Voor meer informatie over de erkenning verwijzen naar http://www.ecabo.nl