Vacatures en stages

Stichting Budgethulp is een financieel zorgverlener die ondersteuning en begeleiding biedt aan sociaal kwetsbare mensen bij voorkeur uit de  regio Nieuwe Waterweg-Noord, Delft en Westland.

Stageplaatsen

Wij hebben op zowel onze locatie in Delft als op onze locatie in Maassluis vanaf januari 2021 weer ruimte voor een Stagiair(e) Budgetbegeleider voor minimaal 5 maanden voor 32 tot 36 uur per week.

Wat ga je doen?

Onder verantwoordelijkheid van een Budgetbegeleider of Bewindvoerder krijg je een aantal cliënten toegewezen. Je begeleidt en motiveert de cliënten om te komen tot een gezonde financiële situatie en financiële zelfredzaamheid. Dit gebeurt op basis van budget- en trajectplannen die jij opstelt en uitvoert.  Je ondersteunt je cliënt bij het aanvragen van inkomensondersteunende voorzieningen, zoals uitkeringen en vrijstellingen. Daarnaast onderhoud je contacten met onder andere hulpverleningsinstellingen, deurwaarders en woningcorporaties. Vanzelfsprekend voer je een ordelijke administratie en een goed financieel beheer.

Wie zoeken wij?

Je volgt een HBO opleiding SJD (3e of 4e jaar). Je bent integer, hebt een dienstverlenende instelling en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je vindt het leuk om binnen de financiële hulpverlening ervaring op te doen en je hebt affiniteit met onze kwetsbare doelgroep.

Informatie en reacties

Je ontvangt bij ons een maandelijkse stagevergoeding van € 343,00 bij een 36-urige werkweek. Daarnaast bouw je vakantiedagen op conform het CAO GGZ.
Wil je meer weten over deze stageplaatsen, dan kun je contact opnemen met onze coördinator mevrouw Esther Hendrik, te bereiken via telefoon 085-04 04 301.

Heb je interesse in deze stageplaats, mail dan je sollicitatiebrief en CV naar pz@stichtingbudgethulp.nl t.a.v. mevrouw Hetty Olthof
(telefoon 085-27 34 089).

Daarnaast hebben wij regelmatig ruimte voor een

Administratief Stagiair(e)
Voor 32 tot 36 uur per week

Wat ga je doen?
Als stagiair werk je nauw samen met de administratief medewerkers van de afdeling. Je ondersteunt hen met o.a. het afhandelen van (aanvraag) formulieren, nota's, kwijtscheldingen, declaraties, receptiewerkzaamheden, scannen dossiers.

Wie zoeken wij?
Je volgt een MBO opleiding niveau 2 of 3 op administratief gebied en je zoekt een stageplek voor tien weken. Je vindt het leuk om binnen de zorg ervaring op te doen.

Informatie en reacties

(telefoon 085-27 34 089).

Vermeld duidelijk in de onderwerpregel om welke stageplaats gaat.

Wij zoeken vrijwilligers ..

ij zijn   op zoek naar vrijwilligers die over goede financiële en administratieve en sociale vaardigheden beschikken en van een uitdaging houden.

Een budgethulpmaatje zorgt voor een warme ontvangst en biedt assistentie aan cliënten van Stichting Budgethulp. Je beantwoordt of vertaalt vragen op financieel gebied. Ook kan het voorkomen dat een Budgethulpmaatje mee gaat naar een instantie ter ondersteuning.
Spreekt dit je aan? Download dan de vacaturetekst (PDF)

ecabologo vierkant

Erkend leerbedrijf

Stichting Budgethulp is een erkend leerbedrijf voor MBO 4 Medewerker Sociale Zekerheid.

Voor meer informatie over de erkenning verwijzen naar http://www.ecabo.nl