Een budgetcoach van de baas

Steeds vaker raken mensen in financiële problemen. Werkgevers raken hier ook bij betrokken. Zo krijgt men te maken  met loonbeslagen of salarisvoorschotten. Daarnaast kunnen (geld)zorgen  zelfs leiden tot ziekteverzuim of andersoortig uitval. Situaties die niet alleen veel tijd kosten, maar ook geld. Het is in ieders belang om tijdig en adequaat te handelen.

Waarom kiezen voor Stichting Budgethulp? Steeds meer werkgevers kiezen ervoor om externe hulp in te schakelen. Stichting Budgethulp heeft ruime ervaring in budgetbegeleiding én budgetbeheer. Wij bieden medewerkers korte, intensieve trajecten met persoonlijke begeleiding. Aan het einde van het traject is de financiële situatie van de medewerker weer op orde en stabiel en heeft hij geleerd deze zelfstandig te onderhouden.

Stichting Budgethulp onderscheidt zich door:

Doelgerichte aanpak Wij bieden ondersteuning op maat, met een persoonlijk trajectplan. De financiële zelfredzaamheid van de medewerker is ons gezamenlijke einddoel.

Persoonlijke benadering De medewerker krijgt een vaste begeleider. Het contact verloopt niet alleen ‘op afstand’ – per e-mail of telefoon - maar ook via gesprekken bij ons op kantoor. Op verzoek komt de begeleider bij de medewerker thuis of op het werk.

Snelle hulp Wij kunnen doorgaans snel aan de slag. De korte communicatielijnen bespoedigen de voortgang.

Ervaring Al meer dan 25 jaar begeleiden wij mensen met budgettaire problemen. Onze aanpak is bewezen succesvol.

Kwaliteit  Wij zijn lid van de branchevereniging van Professionele Bewindvoerders en Inkomensbeheerders (BPBI) en voldoen aan hun strenge kwaliteitseisen. Daarnaast zijn wij NEN-gecertificeerd. Onze begeleiders beschikken over het Nibud-certificaat 'Budgetcoachen volgens de Nibud-methode'.

Neem contact met ons op! Spreekt onze aanpak u aan? Neem dan contact op via info@stichtingbudgethulp.nl of bel 015 - 213 26 00 .

Meer weten?

Bekijk hier het RTL 4 nieuwsitem over financiële coaches op de werkvloer (opent in nieuw scherm).